Człowiek Dekady – być albo nie być

kzarecka

2012-02-19

steve_160iPhone. iPad. Pixar. Akcje Apple. Aplikacje pornograficzne na Androida. Brak innowacji Microsoftu. David kontra Goliat. Być najlepszym – to tytuły rozdziałów ksiązki "Ja, Steve. Steve Jobs własnymi słowami". Jobs... Któż o Nim nie słyszał? Był słynny za życia, jest słynny po śmierci. Zarabiał i zarabiano na nim. Książka "Ja, Steve" to zbiór wypowiedzi "Człowieka dekady". Siedem lat temu w Stanford University powiedział: - Każdy z was ma skończoną ilość czasu, dlatego nie marnujcie go na życie cudzym życiem. Nie dajcie się zniewolić dogmatom – ponieważ wtedy żylibyście przemyśleniami innych ludzi. Hm... Aż chce się rzec – krótko i na temat.


O książce - Cytując ponad dwieście wypowiedzi zmarłego 5 października 2011 roku Steve’a Jobsa, ta książka oddaje hołd wielkiemu wizjonerowi, inicjatorowi rewolucji technologicznej i twórcy jednej z najbardziej oryginalnych firm świata. Gromadzi najbardziej wnikliwe i pobudzające do refleksji uwagi i spostrzeżenia człowieka, który pozostawił po sobie wyraźny ślad w wielu branżach, przyczyniając się do przeobrażenia świata komputerów, urządzeń przenośnych i telekomunikacyjnych, animacji filmowych, książek i muzyki.

Piotr Wielgomas, prezes BIGRAM SA: - Największy wizjoner naszych czasów, który wielokrotnie powtarzał, że jego motywacją do tworzenia nie są pieniądze. Z prostych pomysłów potrafił wykreować wielkie idee, którymi zarażał swoich współpracowników i podwładnych, a następnie ludzi na całym świecie. Zarówno Steve Jobs, jak i jego słowa przytoczone w tej książce na zawsze przejdą do historii, a my pozostaniemy pod wrażeniem jego osobowości, kreatywności i konsekwencji.

Grzegorz Kiszluk, redaktor naczelny magazynu "Brief": - Steve Jobs, genialny marketer. Realizując filozofię marketingu: "zaspokajaj czyjeś potrzeby z zyskiem dla siebie", On zaspokajał marzenia! Moje także. Nie znając Go osobiście – ale tak jak miliony ludzi na całym świecie, znając jego produkty – podziwiam Go za konsekwencję, kreatywność i miłość do każdego z nas – konsumentów.

George Beahm „Ja, Steve. Steve Jobs własnymi słowami”; Wydawnictwo: MT Biznes; Format: 140 x 220 mm; Liczba stron: 160; Okłądka: twarda; ISBN: 978-83-7746-173-0

KaHa

Tagi: Microsoft, biznes, wizjoner,

<< Powrót

Papierowy Ekran 2009

FB PL

Kejos

HaZu

PL zmiany