Eintorwdo lśymop ,zsilśym keiwlokoc
kzarecka
2008-09-10
O książce - "Cokolwiek myślisz, pomyśl odwrotnie" to odważny atak na nasz sposób postrzegania życia, pracy i otaczającego świata. Zamiast udzielać typowych, nudnych rad, Paul Arden zaskakuje ciętymi uwagami, maksymami i paradoksami, które mają za zadanie podważyć nasze zdroworozsądkowe myślenie. Niezależnie od tego, czy studiujesz, tworzysz, produkujesz, sprzedajesz, zarządzasz czy kupujesz, Arden zainspiruje cię swoim oryginalnym podejściem, zabawnymi anegdotami, wspaniale dobranymi zdjęciami i niekonwencjonalnymi cytatami z wypowiedzi artystów, naukowców i filozofów.
"Cokolwiek myślisz, pomyśl odwrotnie" wywróci do góry nogami Twoje poglądy - nawet te, z których nie zdawałeś sobie dotąd sprawy. Dzięki tej książce zyskasz pewność siebie, która pozwoli ci podejmować śmielsze wyzwania i czerpać większą radość ze swojego życia i pracy
Paul Arden - legenda, guru i ikona brytyjskiej reklamy. Jego nieszablonowy, oryginalny, a wręcz ekscentryczny sposób myślenia zaprowadził go na sam szczyt branży. Jest twórcą zakończonych spektakularnym sukcesem kampanii reklamowych, m.in. dla British Airways (znana na całym świecie reklama ze zbiegającymi się z różnych stron świata ludźmi), Toyoty, Silk Cut, InterCity, Fuji i wielu innych. Slogany jego autorstwa na trwałe weszły do historii świata reklamy.
Paul Arden "Cokolwiek myślisz, pomyśl odwrotnie"; Wydawnictwo: Insignis; Tłumaczenie: Olga Siara; Format: 121 x 178 mm; LIczba stron: 144; Okładka: miękka; Zdjęcia: kolorowe; Grafiki; ISBN: 978-83-61428-04-6
KaHa