Eintorwdo lśymop ,zsilśym keiwlokoc

kzarecka

2008-09-10

eintorwdo_l347ymop_zsil347ym_keiwlokoc_160Roger Kennedy powiedział: - Błyskotliwy, zły, uroczy, porywczy i kompletnie obłąkany - Paul Arden to oryginał o nieprzeciętnej energii, obdarzony geniuszem twórczym, który w połączeniu ze zdrowym rozsądkiem daje niesamowity efekt. Ładnie, nieprawdaż? Bardziej znany z reklam niż książek (Kennedy to "wysłannik" Saatchi & Saatchi - agencji reklamowej, której Arden był przez kilkanaście lat dyrektorem generalnym), co jednak w niczym nie przeszkadza. Przecież najwięcej korzyści dają złe decyzje. Najlepszą gwarancją w życiu jest ryzyko, a nierozwaga jest lepsza niż rozsądek. Zatem "Cokolwiek myślisz, pomyśl odwrotnie" (to również tytuł książki). A jeśli chcecie pytać: "Po co?", sięgnijcie po publikację. Ja mogę tylko iść za autorem i stwierdzić: "Bo tak się nie myśli. Tak się wygrywa". I tyle.



O książce - "Cokolwiek myślisz, pomyśl odwrotnie" to odważny atak na nasz sposób postrzegania życia, pracy i otaczającego świata. Zamiast udzielać typowych, nudnych rad, Paul Arden zaskakuje ciętymi uwagami, maksymami i paradoksami, które mają za zadanie podważyć nasze zdroworozsądkowe myślenie. Niezależnie od tego, czy studiujesz, tworzysz, produkujesz, sprzedajesz, zarządzasz czy kupujesz, Arden zainspiruje cię swoim oryginalnym podejściem, zabawnymi anegdotami, wspaniale dobranymi zdjęciami i niekonwencjonalnymi cytatami z wypowiedzi artystów, naukowców i filozofów.
"Cokolwiek myślisz, pomyśl odwrotnie" wywróci do góry nogami Twoje poglądy - nawet te, z których nie zdawałeś sobie dotąd sprawy. Dzięki tej książce zyskasz pewność siebie, która pozwoli ci podejmować śmielsze wyzwania i czerpać większą radość ze swojego życia i pracy

decyzje_420

Paul Arden - legenda, guru i ikona brytyjskiej reklamy. Jego nieszablonowy, oryginalny, a wręcz ekscentryczny sposób myślenia zaprowadził go na sam szczyt branży. Jest twórcą zakończonych spektakularnym sukcesem kampanii reklamowych, m.in. dla British Airways (znana na całym świecie reklama ze zbiegającymi się z różnych stron świata ludźmi), Toyoty, Silk Cut, InterCity, Fuji i wielu innych. Slogany jego autorstwa na trwałe weszły do historii świata reklamy.

Paul Arden "Cokolwiek myślisz, pomyśl odwrotnie"; Wydawnictwo: Insignis; Tłumaczenie: Olga Siara; Format: 121 x 178 mm; LIczba stron: 144; Okładka: miękka; Zdjęcia: kolorowe; Grafiki; ISBN: 978-83-61428-04-6

KaHa

Tagi: Paul Arden, Cokolwiek myślisz pomyśl odwrotnie, książka,

<< Powrót

Papierowy Ekran 2009

FB PL

Kejos

HaZu

PL zmiany