Pranie mózgu już od rana

kzarecka

2008-09-16

pranie_mzgu_ju380_od_rana_160Kiedyś kupowałam miesięcznik "Press" i z przyjemnością oglądałam na załączonej płycie reklamy. Gorsze, lepsze, ale na ogół lepsze (zastanawiające, poruszające, kontrowersyjne, zabawne, niesamowite...)... A polskie reklamy? Są takie, które ogląda się z przyjemnością, są takie, które "jakoś można przeżyć" i takie, które wołają o pomstę do nieba (wymieniać nie będę; chyba każdy ma swoją antylistę; nawet jeśli telewizor nie gra u niego zbyt często). Może więc każdy, kto siedzi w tej branży, powinien sięgnąć po "Ogilvy o reklamie"?



O książce - Mimo że szczery aż do bólu i nieznośnie uparty, David Ogilvy to "najbardziej poszukiwany czarodziej branży reklamowej" (magazyn "Time"). Jest przedstawicielem reklamy wszech czasów, odnoszącym w niej największe sukcesy. Stworzył klasyczny przewodnik, będący kompendium skutecznej reklamy, a w nim:

* jak pisać trafne teksty reklamowe i skłonić ludzi, żeby je czytali
* sześciu gigantów, twórców współczesnej reklamy
* jak zrobić reklamę, która sprzeda produkt
* seks w reklamie
* 12 skutecznych reklam telewizyjnych i cztery nieskuteczne
* przyszłość reklamy.

David Ogilvy "Ogilvy o reklamie"; Wydawnictwo: Studio Emka; Tłumaczenie: Agnieszka Rogalińska; Liczba stron: 226; Okładka: twarda; ISBN: 978-83-60652-22-0

KaHa

Tagi: David Ogilvy, Ogilvy o reklamie, książka, reklama, press,

<< Powrót

Papierowy Ekran 2009

FB PL

Kejos

HaZu

PL zmiany