Pranie mózgu już od rana
kzarecka
2008-09-16
O książce - Mimo że szczery aż do bólu i nieznośnie uparty, David Ogilvy to "najbardziej poszukiwany czarodziej branży reklamowej" (magazyn "Time"). Jest przedstawicielem reklamy wszech czasów, odnoszącym w niej największe sukcesy. Stworzył klasyczny przewodnik, będący kompendium skutecznej reklamy, a w nim:
* jak pisać trafne teksty reklamowe i skłonić ludzi, żeby je czytali
* sześciu gigantów, twórców współczesnej reklamy
* jak zrobić reklamę, która sprzeda produkt
* seks w reklamie
* 12 skutecznych reklam telewizyjnych i cztery nieskuteczne
* przyszłość reklamy.
David Ogilvy "Ogilvy o reklamie"; Wydawnictwo: Studio Emka; Tłumaczenie: Agnieszka Rogalińska; Liczba stron: 226; Okładka: twarda; ISBN: 978-83-60652-22-0
KaHa